التخطي إلى المحتوى
فتاة التجمع اترفدت من شغلها وممنوعة من الخروج من بيتها والمتحرش بطل لإعلانات القهوة

يبدو ان قصة منة جبران فتاة التجمع لن تنتهى احداثة فقد تم رفدها من شغلها وقاطعها البعض من عائلتها وطالبها البعض من عائلتها بالصمت وهى لاتخرج نهائيا من المنزل كل ذلك رغم ان كل ما قامت به انها نشرت فيديو لمحاولة شباب التحرش.

منة جبران ممنوعة من الخروج من منزلها وننشر اول صور لها فى العيد

بها الاول عندما قام بمعاكستها وعندما اكتشف انها تفوم بتصويره قال لها انتى بتصورى دا انا كان نفسى اشتهر وانا بسال عن شارع محمد الحبوب والثانى عندما قال لها تعالى نشرب كوفى .

ولكن الجديد فى البوست الذى نشرته صديقتها سالى عبد السلام وكشفت من خلاله العديد من الاسرار حيث قامت سالى بنشر صورتهما معا وكتبتمع منة جبران اللى اكتشفت انها بنت منطقتى، اجدع بنت فى مصرعيدى و اخرجى واتبسطى ..انتى الصح! انتى على حق️.

منة اترفدت من شغلها،عيلتها قالتلها اسكتى وفى منهم قاطعها وهى يتيمة الأب..اعز صاحبة ليها قالتلها امسحى صورى من عندك و قاطعتها!! منة مامتها منعتها من الخروج وانا استأذنتها تنزل معايا! .
بعد الفيديو اللى متحرش فيه مشيت منه ودخلت سوبر ماركت وفضل واقف وفى الأخر نزل كلمها يقولى تعالى نشرب كوفى!!!! وكأنه عادى فى بلدنا اى حد يكلمنى وانا ماشية لوحدى! ولما صورته ونزلت الفيديو للأسف بنات دافعت عنه عشان عربيته غالية واشباه رجال بيقولوا مشتمهاش او قالها حاجة خارجة!
للأسف نسينا الاخلاق!! عاداتنا وتقاليدنا على اهل بيتنا بس.
يقولك امى واختى لا ! واحنا عادى ملناش حق ولا حرية نعيش فى امان ،الساكت عن الحق شيطان اخرس! اجبروا بخاطر الناس ربنا يجبر بخاطركم ،الخير فينا الى يوم الدين.

متحرش التجمع بطلا لإعلان قهوة شهير 


والله ما عرفت اعيد بسبب تعبى و الخبر فى صحتى اللى نكد عليا بس مش هسيب حد مظلوم يتحول لجانى ،الله الغنى عن شهرة وفولورز مش بيقولوا ولا بينصروا الحق ،كنت اشتريت من زمان احسن متابعين،الله الغنى عن حد هيأذينى بعد كدة.
من فضلك متقولش رأيك الا لما تقيس موقف على اهل بيتك،المتحرش … فى ناس فى المجتمع عملته نجم وبيعمل فيديوهات وبيسف على الموضوع..لو انتى تقبلى تنزلى مع حد متعرفيهوش احنا لا..فى بنات اتربيت وجدعة و ب١٠٠ ست من الساهلين الرخاص اللى بيدافعوا عن باطل وعايزين يرخصونا كلنا..حسبى الله ونعم الوكيل.

ومن ناحية اخرى ان احد شركات القهوة الشهيرة تعاقدت مع ماعرف باسم  متحرش التجمع للقيام باعلانات عن منتجها .

وطبعا ستو مسبتش الموضوع وتناولتة من خلال اسمع كلام ستك تعالوا نشوف قالت اية .

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.