التخطي إلى المحتوى
سما المصري تعلن التوبة وتطالب الجمهور بحذف الصور والفيديوهات العارية

  

فى مفاجاة جميلة على السوشيال ميديا خرجت سما المصري لتعلن عن توبتها وندمها على اى صور او فيديوهات قامت بها فى الفترة الماضية بل وطالبت جمهور متابعيها التي بحذف صورها العارية او الوحشة على حسب تعبيرها حيث كتبت سما خلال منشور لها عبر صفحتها الرسمية على  إنستجرام.

قصة توبة سما المصري ترجع لأزمة مرضها الاخيرة

 

إنها قامت فى الفترة الماضية بنشر صور وفيديوهات قالت ان الشيطان وزها على نشرها ودعت الله أن يتقبل توبتها .

ويأتى هذا المنشور لاعلان التوبة فى يوموعاشوراء واحتفالات المصريين بها وترجع قصة توبتها إلى قصة تمت روايتها  بعد تعرضها لازمة صحية دخلت على اثرها إلى المستشفى وبعدها كتبت منشور على من شمت فى مرضها حتى كان المنشور اليوم الذى كتبت فيه يا رب قدرني على اللي في نيتي ونور طريقي ونور بصري وبصيرتي وابعد عني اللي مش عايزه أعمله تاني ولا اللي يزعلك مني ويزعل الناس مني.

نص توبة سما المصري من خلال إنستجرام 

 

وأنا بدأت انضف حاجات كتير من صور وفيديوهات هنا الشيطان وزني عليها ومليش فيس ولا تويتر أمسح من عليه حاجه مش بتوعي بس أنا السبب إني إديتهم فرصة ينزلوا صوري الوحشة عندهم.. يارب محتاجة وقت عشان انضف للأبد كل حاجة خليك واقف جمبي.

وطالبت من جمهورها حذف الصور وكتيبت الناس اللي منزلين صوري وفيديوهاتي الوحشة، أبوس إيديكم شيلوها، ما تشيلونيش ذنب أكبر من كدة، ادعولي لو نيتي صافية ربنا يقف جنبي.

وقامت سما بالرد على كل الشامتين فيها وفى مرضها الأخير بعد اصابتها بجرثومة فى المعدة من الاكل الجاهز عبر حسابها الشخصي على إنستجرام حيث نشرت صورة لها وقالت فى ردها الحمد لله على كل اللي يجيبه ربنا.

وقالت الناس اللي بتقولي هو اللي زيك فاكر ربنا؟؟ أحب أقولهم أولا محدش عارف إيه العلاقة بين أي بني آدم وبين ربه وثانيا لو أنا مش فاكراه فهو فاكرني وفاكر كل عباده ومش عيب لما نمرض ونفتكر ربنا أكتر من أي وقت و سيبوا علاقتي بربنا ليا لوحدي أنا اللي هتحاسب لو بعمل حاجة غلط مش انتوا.

وطبعا ستو فرحت جدا بده ودعمت ذلك لو قرارها حقيقى تعالوا نشوف ستو قالت اية من خلال اسمع ستك.

 

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.