التخطي إلى المحتوى
رد سما المصري على الشامتين فى مرضها الأخير

قامت الفنانة سما المصري بالرد على كل الشامتين فيها وفى مرضها الأخير عبر حسابها الشخصي على إنستجرام حيث نشرت صورة لها وقالت فى ردهاالحمد لله على كل اللي يجيبه ربنا.

سما المصري سيبوا علاقتى بربنا ليا لوحدى 

 

الناس اللي بتقولي هو اللي زيك فاكر ربنا؟؟ أحب أقولهم أولا محدش عارف إيه العلاقة بين أي بني آدم وبين ربه وثانيا لو أنا مش فاكراه فهو فاكرني وفاكر كل عباده ومش عيب لما نمرض ونفتكر ربنا أكتر من أي وقت و سيبوا علاقتي بربنا ليا لوحدي أنا اللي هتحاسب لو بعمل حاجة غلط مش انتوا.

وكمان المرض بتتعرض له المحجبة والشيخ وأي حد مش أنا بس و مش ناس فرحانة وعمالة تقولي تستاهل.

وكانت  الفنانة سما المصري قد تعرضت لأزمة صحية تم نقلها على أثرها إلى المستشفى لإجراء الفحوصات الطبية اللازمة حيث تبين أصابتها بـالمعدة وتحديدا  جرثومة المعدة وذلك بسبب الأكلات السريعة او التيك أواى.

انقسام السوشيال ميديا بين التعاطف مع سما والهجوم عليها

 

حيث قامت سما بنشر صور لها من داخل المستشفى أثناء أجرائها الفحوصات وذلك على حسابها على إنستجرام وكتبت الصور دي قبل ما أوصل البيت من شويه لما رحت المستشفى إمبارح وبعد اجرائها الفحوصات عادت لبيتها.

واضافت دابعدما جالي هبوط وإغماء   وقضيت ليله في المستشفى أعمل تحاليل وفحوصات وطلع عندى جرثومة المعدة وتسببت فى التهابات فى المعدة وارتجاع المرئ وهبدأ العلاج ادعولى والحمدلله على كل حاجة يجيبها ربنا.

ووجهت سما المصري نصيحة بعد ماحدث لها وقدمتها  لمتابعيها على إنستجرام وقالت أنا بقولكم كدا عشان تخلوا بالكم الأكل برا البيت هو اللى بيتسبب فى كل ده واكتر ياريت تاكلوا فى البيت أضمن و أنضف وقالت ربنا ادى البنى أدم أحلى هديتين هما الصحة والاب والأم حافظوا على صحتكم وبروا والديكم وربنا يارب يشفى كل مريض وإلى هنا انتهى كلام سما .

وتجدر الإشارة إلى ظهور فريقان على السوشيال ميديا جزء تعاطف مع سما حيث راى انها مريضة ولاشماتة فى المرض رغم اختلافهم معها وجزء اخر شمت فيها وجزء ثالث اعتبر انها بتقوم بأى شئ للفت الانظار كعادتها .

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.