التخطي إلى المحتوى
بالفيديو .. تفاصيل خناقة داليا البحيرى و ريهام سعيد


كشفت الإعلامية ريهام سعيد عن طبيعة الخلافات بينها وبين الفنانة داليا البحيرى ودرة حيث اقلت خلال تقديمها برنامج صبايا على قناة الحياة إنها ضد أن يعلن أحد الأشخاص عداءه ضد شخص آخر وقالت أنا صالحت كل الناس ومش متضايقة من حد خالص .

ريهام سعيد : داليا البحيرى ودرة بيشتمونى 

واضافت أنا ضد إن أي حد يعلن عداءه لأي شخص وروت خلافها مع داليا البحيرى وقالت أما كانت داليا البحيري ودرة ونيكول سابا كمان  بيشتموني ومش بيحبوني وبيقعدوا يكتبوا بوستات شتيمة فيا طول الوقت.

مكنتش بزعل لأن مينفعش الشخصية العامة تهاجم لازم تكون موضوعية يعنى عمركم شوفتوا الزعيم عادل إمام بيهاجم حد أو الهضبة عمرو دياب.

ريهام سعيد مينفعش أشتم زميل ليا وأنا كنت نمبر وان

واضافت مينفعش أشتم زميل ليا ومينفعش أقلل من نفسي وأهاجم أى حد وإني لما  أهاجم شخص معناها إني متغاظ منه أو شايف إنه ناجح زيادة عن اللزوم أو مش عاجبني شغله.

وإني شغلي ميعجبش حد دا ما يخصهوش وقالت الناس دي أكيد بتعمل مسلسلات دمها تقيل مبحبهاش وأكيد بتعملي أفلام مبحترمهاش نهائيا.

وقالت أكيد ليكي جمهور وهيتأثر بيه ضدي وطبعا احنا في الاول والآخر زملاء وفي مركب واحد ومكان واحد كمان وكل واحد بيحقق ذاته.

وكفاية نقد الجمهور وطبعا أنا بعاتب بشرى علي كام كلمة في الأغنية وطبعا كلكم عارفين الخلافات اللى كانت بينى وبين محمد رمضان وناس كتيرة اعتبرت إن محمد رمضان بيقلل من الناس الباقية أما قال نمبر وان مع إن أنا كنت نمبر وان في وقت من الأوقات.

وبعدين مينفعش تريند يوتيوب فى مصر يبقى عن فستان او خلافة فى قضايا اهم من دا كله .

وتجدر الإشارة إلى أن ريهام سعيد فى حلقة سابقة  قد كشفت عن عمرها الحقيقي وذلك خلال تقديمها برنامج صبايا على قناة الحياة حيث قالت أن المختصين فى الشأن الرياضى أكدوا لها أنها تستطيع الحفاظ على جسدها الممشوق رغم تخطيها سن الـ40.

وخاصة أن الرياضة تستطيع الحفاظ علي الوزن المثالي واللياقة البدنية العالية رغم التقدم في السن ومن المعروف أن ريهام من مواليد 1975 أى انها تبلغ من العمر 43 عاما.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *