التخطي إلى المحتوى
بالفيديو .. بكاء دينا بسبب رسالة ابنها

 

لم تتمالك الراقصة الاستعراضية دينا نفسها على الهواء أثناء استضافتها فى برنامج تحت السيطرة الذى يذاع على قناة النهار حيث دخلت في نوبة بكاء  أثناء استماعها إلى رسالة مؤثرة من ابنها على حيث طلب من والدتة  خلال تسجيل صوتي للبرنامج أن يقضي معها احتفالات رأس السنة القادمة وقال في رسالته نصا ماما إنسانة وشخصيتها مختلفة عن الشغل تمامًا.

دينا تكشف طبيعة علاقتها بابنها وأسرتها 

و ماما في البيت فيها حنية وبتراعي استغلال وقتها علشان تبسطني وتفرحني.. واستحالة أزعل من شغلها، لكن هي دائما مشغولة كتيرا في الشغل وكمان بتحاول تعمل المستحيل علشان تفرحني وتكون جنبي أنا وجدتي، ولما أكون محتاجها بتسيب اللى وراها علشاني .

وكانت زمان تدلعني وتقولي يا لولو ولما قلت لها بلاش أنا كبرت  من ساعتها استجابت ليا  وأنا فخور بيها وبشغلها وشايف أن شغلها جميل.. بس نفسي تقضي الكريسماس معايا بعد كدا ونحتفل برأس السنة مع بعض وأنا بقولها خلي حبك للناس في قلبك وخدي بالك من نفسك مع أن كل الناس مش هتحبك.

دينا مش هوافق أن ابنى يتجوز رقاصة 

وهنا ردت دينا قائلة أنا ظلماه.. أول مره أسمعه بيتكلم.. وبكيت علشان عمري ما قضيت معاه كريسماس أو عيد وهحاول السنة الجاية أخد حفلة في أي بلد وأخلص نمرتي وأسهر معاه لكن في مصر استحالة لأني بعمل 8 نمرات  وأضافت إلى أنها ستحاول عمل اتزان للوفاء برغبة ابنها في الاحتفال معه.

وأضافت مفاجأة قائلة ابني مش هقبل يتجوز من راقصة  ولو أخلاقها كويسة هوافق  ومش عايز يشتغل في الفن بسبب نوعية اللي موجود وتحدثت دينا خلال الحلقة عن الكثير  من الموضوعات منها اعترافها بتقصيرها في حق والديها ، كما تطرقت لعلاقتها بأبنها اضافة إلى حديثها عن ظروف طلاقها.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.