التخطي إلى المحتوى
بالفيديو ..صابرين بلبس الباروكة عشان مبحبش اعمل شعرى وأنا مش محجبة

ردت  الفنانة صابرين على كل من يثيرون الجدل بسبب طريقة حجابها وقالت نصا فاضيين.. اشغلوا نفسكم بنفسكم  صلوا أكتر وادعولى من قلبكم لو بتحبونى  إن ربنا يدينى الطريق الأصلح جاء ذلك خلال لقائها مع المذيعة سمر يسرى عند استضافتها فى برنامج حفلة 11 الذى يذاع على قناة أون .

وأضافت أنا مرة طلعت فى برنامج وقلت أنا مش محجبة  وبلبس باروكة وعاجبنى الاستايل ده  وطلعوا قالوا الإسلام مش ستايل وبعدها قابلتنى واحدة فى أحدى المولات التجارية   وقالتلى مش انتى مش محجبة، ليه لابسة دى ورديت عليها وقولتلها  محبش أعمل شعرى  وبخاف على شعرى ليوقع.

وعن الذين ينتقدوها  بسبب الحجاب قالت صابرين اللى ينزل معايا القبر يقولى ألبس ايه وملبسش ايه  لأنى هنزل لوحدى محدش معايا  فى أوروبا ناس بيلبسوا كات وأحسن منى مليون مرة، متبصوش للناس من صورهم الخارجية  وكمان عمرى ما قلت أن الفن حرام، واعتزلت فترة لظروف شخصية و حصلى حاجة غريبة من النجاح، وبقيت خايفة منه  ومبقتش بحب النجاح أوى  و أنا قعدت فى البيت ابنى تعب أوى واتطلقت و الله أعلم عين ولا ايه.

وردا على سؤال لو عرض عليها دور فتاة هل ستقبلة فردت صابرين أنة لو عرض عليها  ستقبله  ويمكن أن تقوم بمفردات تظهر أنها فتاة ليل، وليس شرط أن تظهر بملابس عارية وفى الفترة الأخيرة لم تقدم صابرين أى أدوار جديدة .

من ناحية أخرى ستو معجبهاش الكلام تعالوا نشوف قالت اية من خلال اسمع كلام ستك.

 

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.