التخطي إلى المحتوى
شاهد .. سر بكاء سما المصري

نشرت الفنانة سما المصري صورة لها وهى تبكى وذلك على حسابها على إنستجرام وسر هذا البكاء يرجع إلى  شدة البرد والطقس السىء، وعلقت على الصورة وقالت رجليا مش حاسة بيها من السقعة.

سما المصري تنشر صورتها على إنستجرام وهى تبكى

كانت سما المصرى قد قامت  بأثارة الجدل على  مواقع التواصل الإجتماعى وتحديدا إنستجرام وذلك بعد أن قامت بنشر فيديو وهى ترقص على أحدى أغانى المهرجانات.

وكتبت قائلة أنا هبله ياجماعه ينفع تتعاملوا معايا علي الأساس دا ولا ماينفعش اعيش وسطكم وتداول رواد السوشيال ميديا الفيديو بكثافة خاصة أنه يأتى بعد أن قالت مسبقا أنها كانت بتكذب بخصوص التوبة .

يبدو أن سما المصري تعيش على الجدل على السوشيال ميديا فقد قامت مؤخرا بإهانة نفسها حيث وصفت نفسها بأنها بقرة .

حيث نشرت صورة لنفسها  على حسابهاعلى إنستجرام وكتبت قائلة ااخ نفسى ادخل أنام فى الميكروويف دفا ولمبة نور هادية وبيمرجحنى ويلف بيا وكل شوية حد يدخلى أكل  حاسة إنى معدتى مخرومة عمالة أكل ذى البقرة، وذى ليه أنا بقرة بجد، الله أنا عايزة أدخل أنام جوه الاختراع ده.

سما المصري لغى خاصية البلوك لمنتقديها

وقبلها بيوم دخلت فى معركة مع الذين يكتبون تعليقات لها وينتقدوها حيث قالت فكرت كتير ولقيت احسن حل للي بيشتموا في التعليقات اني مااعملش لحد فيهم بلوك زي الاول عشان يفضلوا شايفيني قدامهم كده ودمهم يتحرق…أنا هامسح الكومنت بس أو اسيبه موجود عادي وهارد بس علي حبايبي لكن وحياه عينيهم الوحشه دي ماهعمل لحد بلوك عشان تنبهروا اكتر برزالتي ورخامتي.

وهذة ليست المرة الأولى التى تهين نفسها فقد قامت الفنانة  سما المصري بنشر صورة  لها على  حسابها على موقع إنستجرام حيث ظهرت سما وهى مستلقية على السرير وكتبت تعليق  قالت فيه  قومي يا عجلة إلعبي رياضة خليكي تخسي يا فشلة.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *