التخطي إلى المحتوى
سما المصري بشترى لبسى دلوقتى من الوكالة

من جديد عادت الفنانة  الاستعراضية سما المصري للظهور مرة أخرى وذلك عبر صفحتها على إنستجرام حيث نشرت صورة لها وكتبت عليها ماحدث لها داخل محل ملابس حيث قالت رحت أسال علي ثمن بلوزة في محل قالي بـ1688جنيه قلت له هجري ولا ميلادي؟.

سما المصري البلوزة ب1688جنيه مع ان نص لبسى من الوكالة 

آه والله بلوزة بـ1688 جنيه، أومال لو اشتريت جيبة معاها ولا شنطة هاعمل إيه؟؟”.

وأضافت شكل الراجل اتخدع في شكلي باين وقال دي أكيد بتلبس ماركات مايعرفش إن أكتر من نص لبسي من الوكالة، آه والله زمبؤلكوا كده.

ظهور محدود من سما المصري على إنستجرام بعد التوبة

 

وكان أخر ظهور لها عندما قامت سما المصري بالتعليق على قرار الاتحاد الأفريقي لكرة القدم الكاف والخاص  بإيقاف المستشار مرتضى منصور  رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك ومنعه من ممارسة أي نشاط يتعلق بكرة القدم لمدة عام كامل.

حيث كتبت على صفحتها على إنستجرام من خلال صورة مقولة كل ساق سيسقى بما سقى ولا يظلم ربك أحدا وهوالمكتوب على الصورة وكتبت  سمعت من شوية عن واحد ظلمنى وكمان ظلم ناس كتير واللى حصل النهاردة من الاتحاد الأفريقى لكرة القدم دا أول انتقام من ربنا له على ظلمه للناس وافترائه عليهم والخوض فى اعراضهم.

وكمان سبهم بالأب والأم حتى لو أموات ولم تكتفى بذلك بل أكملت أقولك اللهم لا شماته ولسة ياما هتشوف وأنا من كام يوم عملت فيديو قلت ربنا يوريني فيك إيه.

والحمد لله بداية آيات ربنا ظهرت وربنا استجاب لي عشان توبت ورجعت لعقلي ورضا ربنا عليا و أشرب وربنا باعتلي رساله بيقولي إنك لسه ياما هتشرب كتير أوي بس هيعذبك واحدة واحدة زي ماعذبت ناس وفضحتهم ولسه ياما هتشرب واختتمت يحيا الكاف.

تجدر الاشارة إلى أن الكاف قام بإيقاف المستشار مرتضى منصور وذلك بعدما هاجم منصور الاتحاد الأفريقي  ورئيسه أحمد أحمد  وعمرو فهمي  السكرتير العام  في مداخلة هاتفية بأحد البرامج التلفزيونية.

ومن ناحية أخرى قامت الفنانة سما المصري بعد إعلان التوبة بالاعتذار للفنانتين حلا شيحة و حنان ترك وقدمت هذا الاعتذار من خلال  صفحتها الشخصية على إنستجرام

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *