التخطي إلى المحتوى
تخيلوا لما صلاح عبدالله علق عند رضوى الشربينى .. عملت اية

الإعلامية رضوى الشربينى مقدمة برنامج هى وبس الذى يعرض على سى بى سى سفرة اشتهرت داخل عالم السوشيال ميديا بنظرية البلوك وأرائها الصادمة للبعض  ولكن ما لم يتوقعة احد كان ردها على الفنان صلاح عبدالله عندما دخل للتعليق على تويتة لها على حسابها على تويتر حيث كتبت والنفس تميل لمن يحتويها ويدللها.. ويهشتكها ويدلعها.

تويتة رضوى الشربينى تتسبب فى ضحك صلاح عبدالله

ويبدو أن تويتة الإعلامية رضوى الشربينى أثارت  الفنان صلاح عبد الله للتعليق عليها وتحول التعليق لوصلة تهريج بينهم حيث رد عليها الفنان صلاح عبدالله وقال اللى فى قلبى اتربعوا.. من حقهم يدلعوا.. ويدللوا ويتمنعوا.. ويرحلوا ويرجعوا.. لكن لو زودوها يولعوا يولعوا.. ههههههههههه وكل عام وأنتم بخير” فأثارت  كلمات الفنان صلاح عبد الله  ضحك رضوى الشربينى  وردت عليه كل سنة وحضرتك طيب وبألف خير وصحة وسلامه يارب.

وكانت الإعلامية رضوى الشربيني قد كشفت العديد من الأسرار فى حياتها الشخصية وذلك اثناء استضافتها فى برنامج كلام نواعم على قناة ام بى سى حيث أوضحت  السبب الحقيقى لاتخاذها قرار الطلاق بعد مرور 7 سنوات على زواجها وهو ما كان مفاجئة للجمهور وهو يرجع لسماعها أغنية المطربة شيرين عبدالوهاب هتعمل إيه المرايا.

رضوى الشربينى تكشف سر طلاقها

وأضافت رضوى أن هذه الأغنية كان لها أثر كبير في مراجعة حساباتها مع نفسها فى حياتها قبل اتخاذها لهذا القرار الصعب وقالت رضوى دخلت عشان آخد شاور ودايما أنا بشغل أغاني وجت أغنية شيرين هتعمل إيه لو بصيت في المرايا ولما سمعت الجملة وأنا واقفة قدام مراية الحمام اعتقدت أنها بتغنيهالي أو بتغنيها عليا وعلى حالى .

وبالمناسبة دى كانت أطول فترة شاور خدتها في حياتي وقعدت لمدة  ساعتين وربع تقريبا وقعدت كده وكان شريط حياتي بيتعاد قدامي كأنه شريط سينما وبعد ما خلصت سألت نفسي وقلت وبعدين ياترى هتعرفي تكملي كده بقيت حياتك كلها وبعدها خرجت وصليت صلاة استخارة و تاني يوم قولتله طلقني وكنت واخده القرار وبعدها عانيت  فيما بعد مرحلة  الانفصال وتحدثت رضوى بتأثر وقالت تعبت وكنت مخبوطة على دماغي لمدة 3 شهور و بعدها بدأت أبيع حجات عندي عشان بناتي وماما ربنا يخليها كانت بتساعدني.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *