التخطي إلى المحتوى
بالفيديو .. بعد زواجها من طليق ياسمين عبد العزيز.. ريهام حجاج : مفيش راجل بيتسرق

بعد إعلان الفنانة ريهام حجاج  زوا جها من رجل الأعمال محمد حلاوة حيث قامت بنشر  خبر زواجهما على حسابها على إنستجرام وعقب ذلك تداول رواد  مواقع التواصل الاجتماعى صورة من عقد قران ريهام حجاج فى زواجها الأول حيث نشروا صورتها مع زوجها الاول  والذى يعود لحوالى 10 سنوات من الآن، حيث كانت ملامح ريهام مختلفة عن الان وهو ما جعل الكثيرون يعلقون على الصورة بطريقة ساخرة.

ريهام حجاج تعلق على قصة صورتها القديمة .. نفوس مريضة

ولكن ريهام حجاج اختارت أن ترد بشكل عنيف  وصريح عبر حسابها على انستجرام، حيث نشرت الصورة والتى كانت محل سخرية من البعض لزواجها الأول، وكتبت قائلة الناس التافهة اللى اجتهدت عشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابى من مجلة و تنشرها على أنها شئ ممكن يضايقنى احب اقولهم إطلاقا .

وأضافت  كل محاولات التشويه اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت علي سنة الله و رسوله من راجل مطلق اصلا ان دلت علي شيء فتدل على مرض النفوس ونصيحة للستات الفاضية.. مافيش راجل بيتسرق وأضافت  الناس بتتجوز و تطلق عادي و كل شيء قسمة و نصيب و ربنا اللي بيبقى كاتب و مقدر .. بلاش تفاهة.

ريهام حجاج : أناأتجوزت على سنة ورسوله 

و لو كل واحد طلع صورته من 15 سنة هيلاقى شكله اختلف عادي .. خاصة صور الافراح اللي فيها ٣ كيلو ماكياچ دا رسمة الحواجب بتفرق .. المهم الجوهر و أنا مافيش حاجة فى حياتي ممكن اتكسف منها و اللي حاصل دا ما شيء غير  تفاهة وحقد عشان دا جواز .. اللي الناس بتباركلي عليه .. لا خبر بقضية قتل و لا فضيحة مخلة للآداب .. كفاية هري و صحافة صفرا .. طبعا الكلام دا للمرضي النفسيين أما كل الناس الطبيعية اللي باركتلي و فرحتلي و ماعرفتش ارد عليهم من كترهم ..بشكرهم و بقولهم يا رب مسلسل كارمن يعجبكم يوم 10 فبراير علي الـ سى بى سى   ان شاء الله.

وتجدر الإشارة إلى أن ريهام حجاج تنتظر عرض مسلسلها الجديد  كارمن على قناة cbc الذى تخوض به أولى بطولاتها المطلقة فى عالم الدراما التليفزيونية، حيث يعرض حالياً على إحدى القنوات العربية،  والعمل تأليف خالد حمام، وإخراج حسين شوكت، ويشارك فى بطولته بجانب ريهام حجاج كل من محمد كيلانى و ولاء الشريف و شيرين و نور محمود و عمر الشناوى و عبير منير وأحمد حلاوة وليلى عز العرب.

 

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *