التخطي إلى المحتوى
بالفيديو .. عمرو أديب يلطم على الهواء ويقطع الورق

أغرب مداخلة حدثت أمس فى برنامج الحكاية الذى يقدمه الإعلامى عمرو أديب وتحديدا فى فقرة الاتصالات التى يقوم بتقديمها مع الفنانة رجاء الجداوى حيث قالت متصلة فى مداخلة هاتفية معهم و تدعى  نشوى  إن والدها اشترط على زوجها قبل زواجها شريط عجيب شوية وهو أن يقوم بهرش  ظهرها  بصفة يومية  قبل أن تنام وهو ما اصاب عمرو ورجاء بالإندهاش لدرجة أنه قال لها ماتجيبى هراشة فردت أن المنزل ملئ بها.

متصلة لعمرو أديب حوزى بيهرشلى ضهرى بقالة 30 سنة

وقالت نشوى  ايضا جوزي جه طلبني للجواز وبابا قاله فيه شرط أهم شرط أن لازم جوزها يهرش لها في ضهرها قبل ما تنام وجوزي افتكر أن دي حاجة هزار وفعلًا انا لغاية النهاردة لازم جوزي يهرش لي في ضهري قبل ما أنام ولو جوزي سافر ببقى منهارة وبخلي أولادي ييجوا لي  ويهرشوا ضهرى ودا لأن امى وابويا عودونى على كدا من صغرى فأصبحت عاجة متلازمة ليا.

وأضافت نشوى عندي هراشات في كل أوض البيت كله  وفي كل البيوت عشان أنا مامتي وبابا عودني اني لما باجي أنام وأنا صغيرة لازم حد يطبطب لي على ضهري ويهرش لي حتى لما ييجي ويكون لسه هيصلي وهيعمل أي حاجة أقوله بليز يالا بقا انا عايزة انام وتعالى بس اهرش لي في ضهري  وأكدت أن زوجها يفعل  هذة العادة بانتظام قارب على 30 عام .

عمرو أديب يلطم بسبب متصلة ويقطع الاوراق على الهواء 

وهنا تعجب عمرو أديب وقطع الأوراق الموجودة أمامه ولطم وجهه على الهواء وقال دي أجدد حاجة سمعتها في شغلي الإعلامي كله وهذا ما لم نسمع به من قبل كله كوم والهرش كوم تانى

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *