التخطي إلى المحتوى
بالفيديو .. رانيا يوسف تصطدم الجميع برأيها فى الرجالة وبتقول من حقى أدلع

أكدت  الفنانة رانيا يوسف خلال حوارها مع برنامج أنا وبنتى الذى يقدمة الفنان شريف منير وابنتة ظاسما ويعرض على قناة أون  إنها ليست شكاكة بطبعها وأضافت أنا ابتدي أشك في جوزي لما الفار يلعب ولما مش بشوف نفسي في عين جوزي وكمان إحنا أقوى بكتير من الرجالة عشان كدة ربنا خلقنا نستحمل الحمل والولادة يعني المفروض تطبطبوا علينا من حقي أدلع.

رانيا يوسف لشريف منير : من حقى أدلع

كما قال شريف منير إن الرجال في مصر بصفة عامة يعانون من عدم التقدير بمعنى الراجل بيكون نازل شغله أو عنده تصوير أو عنده وردية بيرجع من الشغل  تعبان و هلكان وطالع عينه أول ما يطلع البيت يتقال له إنت إتأخرت ليه وكنت فين لحد دلوقتي وهكذا .

وأضاف شريف منير الواحد مش بيكون في نيته أي حاجة بس الستات بتحسسنا على طول إننا عاملين عاملة وهنا ردت الفنانة رانيا يوسف خلال حوارها آه كل الرجالة بيكون عاملين عاملة وقالت أن الستات فيه اللي بيعمل عاملة وفيه اللي ميعملش بس الرجالة كلها بتعمل عاملة وبتقعد على القهوة عشان تهرب من التفاصيل والمسؤوليات و الستات كلها تفاصيل.

جائزة رانيا يوسف للمتابع رقم مليون على إنستجرام

ومن ناحية أخرى لم تكتفى الفنانة رانيا يوسف بأثارتها لحالة الجدل كل فترة حتى عادت من جديد وذلك على صفحتها إنستجرام حيث تحتفل باقتراب وصول متابعها لمليون حيث نشرت  رانيا يوسف صورة لها  وكتبت تعليق معها قالت فيه قربنا نوصل للمليون وواحد من المتابعين هيكسب فرصة لحضور يوم تصويرمعايا.

وأضافت رانيا تابعونا عشان تعرفوا مين الكسبان  شكرًا على حبكم ودعمكم الدائم وتفاعل المتابعون مع ما نشرته رانيا ووصلت التعليقات لدرجة الغزل من البعض  ومنهم أغرب تعليق حيث قال أحد المتابعين نصا ملكة الكون والحياة والسعادة وملكة العالم ومصدر الأنوثة المطلقة، لا اتخيل اليوم بدون رؤيتك ومتابعتك ونهاية اليوم على نور عيونك الساحرة، اتمني لو أراكي لحظة.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *