التخطي إلى المحتوى
أجمل 3 صور لبنات رضوى الشربينى

الدنيا و ما فيها هى الوصف الذى قدمتة الإعلامية رضوى الشربينى فى تعليقها على صورة نشرتها على حسابها على إنستجرام وهى تبرز علاقتها القوية ببناتها تيا وتمارا فهما كل حياتها وتقول رضوى عن ابنتيها الفرق   بينهم 4 سنين و 4 أيام.. بس نفس الشبه ونفس الملامح وكمان نفس الروح.. الكبيرة علمتنى الأمومة والصغيرة علمتنى الحياة.

مش عايزة أعيش لحد ما أشوفهم عرايس بس عايزه أعيش لحد ما احس انى عملت اللى عليه.. كل سنة وأنتم روحى.. كل سنة وأنت حياتى.. كل سنه وأنتم معايا  دا كان ملخص ما كتبته رضوى لبناتها على إنستجرام.

وطبيعة علاقة رضوى الشربينى مع بناتها، تمتد أيضًا إلى الجدة الذى كان لها دور كبير  فى تربية تمارا وتيا ، حيث تقول رضوى  أحلى يوم فى حياتى.. يوم ما اتولدت سندى وظهرى فالدنيا.. أم بناتى قبل ما تكون أمى.. الست اللى ربت وشالت واستحملت كتير.. اللى علمتنى إنه فى ست ينفع تكون بمية راجل.. حبييتى وأمى وصحبتنى.. كل سنة وأنتى طيبة يا أغلى حاجه فى حياتى.. كل سنة وأنتى طيبة يا أمى .

فعلى الرغم من أن الجميع يأخذ إنطباع عن  الإعلامية رضوى الشربينى بأنها شخصية حادة  والمتمردة على الرجل والمتحيزة للمرأة وهو الأمر الذى كان سبب رئيسيا فيه تداول بعض الفيديوهات على السوشيال ميديا عن أرائها  ولكن  الوجه الأخر لها يختلف تمامًا عن هذا الوجه الذى يخرج للناس على شاشة سى بى سى فالمتابعون لرضوى الشربينى على السوشيال ميديا يعرفون جيدًا أن رضوى الشربينى  الأم  لا تفوت أى فرصة أو مناسبة مع بناتها  تيا  و تمارا دون أن توثقها بصور  وتنشرها على حسابها على إنستجرام.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *