التخطي إلى المحتوى
شاهد .. رانيا يوسف تثير الجدل بالبطن المكشوفة

من جديد عادت الفنانة رانيا يوسف، لتثير الجدل على السوشيال ميديا حيث قامت بنشر صور جديدة لها على حسابها على إنستجرام وذلك ببلوزة مكشوفة البطن وهى بلوزة مخططة باللونين الأحمر والأبيض.

رانيا يوسف تثير الجدل أسبوعيا بملابسها

 

وبنطلون جينز وارتدت نظارة سوداء لتعود رانيا لتفرض حالة الجدل من جديد على السوشيال ميديا.

وكانت رانيا يوسف قد اثارت الجدل منذ عدة أيام  من خلال  سؤال في امتحان نصف العام الدراسي في مادة  الإعلام المتخصص  للفرقة الثالثة بقسم الإعلام بكلية الآداب بسوهاج عن نوعية التغطية الصحفية لواقعة ارتداء الفنانة رانيا يوسف لـ هوت شورت في ختام مهرجان القاهرة السينمائي الدولي.

أوماعرف بالفستان المايوه وحدثت حالة من الجدل الشديد بين رواد السوشيال ميديا بعد تداول نسخة من السؤال على مواقع التواصل الاجتماعي.

وكانت الفنانة رانيا يوسف قد أكدت خلال حوارها مع برنامج أنا وبنتى الذى يقدمة الفنان شريف منير وابنتة ظاسما ويعرض على قناة أون  إنها ليست شكاكة بطبعها.

وأضافت أنا ابتدي أشك في جوزي لما الفار يلعب ولما مش بشوف نفسي في عين جوزي وكمان إحنا أقوى بكتير من الرجالة عشان كدة ربنا خلقنا نستحمل الحمل والولادة يعني المفروض تطبطبوا علينا من حقي أدلع.

كما قال شريف منير إن الرجال في مصر بصفة عامة يعانون من عدم التقدير بمعنى الراجل بيكون نازل شغله أو عنده تصوير أو عنده وردية بيرجع من الشغل  تعبان و هلكان وطالع عينه أول ما يطلع البيت يتقال له إنت إتأخرت ليه وكنت فين لحد دلوقتي وهكذا.

وأضاف شريف منير الواحد مش بيكون في نيته أي حاجة بس الستات بتحسسنا على طول إننا عاملين عاملة وهنا ردت الفنانة رانيا يوسف خلال حوارها آه كل الرجالة بيكون عاملين عاملة وقالت أن الستات فيه اللي بيعمل عاملة وفيه اللي ميعملش بس الرجالة كلها بتعمل عاملة وبتقعد على القهوة عشان تهرب من التفاصيل والمسؤوليات و الستات كلها تفاصيل.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.