التخطي إلى المحتوى
هجوم على سما المصري لأرتدائها النقاب

أثارت الفنانة سما المصري، الجدّل من جديد وذلك  بعد ظهورها في صورة نشرتها على حسابها على   إنستجرام وهى ترتدى النقاب وعلّقت سما على الصورة قائلة أنا والنقاب في مهمة رسمية  دون أن تذكر طبيعة المهمة.

لكن لم يحظ ظهورسما بالنقاب  التي عادة ما تثير جدلًا بملابسها الجريئة بقبول رواد السوشيال ميديا  الذين نصحوها بخلعه  وقالوا إنه  غير لائق عليك  نظرًا لتعمدها إثارة الجدل بصفة مستمرة وعلق أحد متابعيها قائلا  مش لايق عليكِ خالص وأضاف آخر يا ريت بلاش النقاب ربنا يهدينا جميعًا   وتعليق ثالث أنتِ شوية نقاب وشوية قالعة، الصبح تتوبي وبالليل تنحرفي كما هاجمها البعض من أنها كل فترة تعمل نفس الشئ .

وكانت سما قد قامت بشن هجوماً كبير  وغير مسبوق على الفنان محمد رمضان، وذلك بعد الصورة التي نشرها مع الفنانة حلا شيحة التي تشاركه اول ادوارها بعد عودته الى الفن مرة أخرى من خلال مسلسل زلزال  والذى سيعرض خلال شهر رمضان القادم.

حيث علقت سما على الصورة قائلة والله انا شفت الصوره دي امبارح لمحمد رمضان وحلا شيحه كنت عايزه اسال حلا واقولها  ليه كده؟  انا كنت ضد خلعك للحجاب اه بس خلاص دي حريتك الشخصيه لكن اول دور تطلعيه يكون مع محمد رمضان وهو عامل دور بلطجي في رمضان؟.

وأضافت بلطجي تاني؟ اللي علم العيال مسك السنج والسكاكين ويقلعوا هدومهم على كوبري قصر النيل؟ نفس الموضوع  وطبعا هتقولوا أنه بيموت في اخر الدور الشرير دا اه بيموت بس بعد ما بيعلم العيال يمسكوا السنجه والسيف وهتقولوا طب ما انتي بتعلمي العيال الرقص انا على الاقل البنات بتتولد بترقص لوحدها لكن ما بيتولدوش شايلين سنج وسكاكين وكل راجل اول مابيتجوز بيقول لمراته قومي ارقصي مابيقولهاش قومي امسكي سنجه ومطوه .وأختمت رسالتها القاسية قائلة ربنا يستر على الشباب من الدور اللي هيعمله محمد رمضان في مسلسل زلزال ويخيب املي وما تطلعش بطلجي وعيل سرسجي وشمام زي الأدوار اللي قبل كده وتعلمهم حاجه مفيده المره دي.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *