التخطي إلى المحتوى
مى حلمى فى أحدث تعليق هرجع للفنان محمد رشاد حتى لو مش عاوز

قامت  الإعلامية مي حلمي بالرد على أحدى متابعيها على حسابها على عندما طلبت منها العودة مرة أخرى لخطيبها الفنان محمد رشاد وكتبت  نصا يا مي إرجعي لرشاد ما تخليش حاجات تافهة تخسركم بعض  الحب بييجي مرة واحدة وهنا ردت مى حلمى عليهاما قدرش مارجعش حتى لو هو مش عاوز.. هرجع  الحب مش بيتباع.

مى حلمى ترد على أحدى المتابعات على إنستجرام بخصوص عودتها لمحمد رشاد

وجاء كل ذلك بعد ان قامت  مي حلمي بنشر صورة لها عبر حسابها الشخصي على  إنستجرام  وهي ترتدي خاتم الخطوبة في يدها اليمنى  وهي الصورة التي لفتت أنظار متابعيها  الذين تمنوا لها العودة إلى محمد رشاد وتعتبر هذة الصورة إشارة إلى قرب رجوعهم .

وتجدر الإشارة إلى إلغاء حفل زفاف الإعلامية مى حلمى والفنان محمد رشاد قد تم إلغائه قبل ساعتين من اتمامه بسبب خلاف حدث بين الطرفين وكانت الإعلامية مى حلمى قد قامت بنشر تعليق عبر حسابها الشخصى على إنستجرامذلك تعليقا عن كواليس إلغاء حفل زفافها على الفنان محمد رشاد.

حيث كتبت مى نصا مش عايزه اتكلم فى أى حاجه غير عن وجع كسرة الفرحه ولا إعلام ولا ميديا ولا دنيا ولا مين شمتان ولا مين فرحان مش فارقلى.

تأثر مى حلمى منذ إلغاء زفافها على محمد رشاد

ازاى قدرتو تقولو كلام غلط وحكايات ماحصلتش ازاى سبتو فرحتنا على جمب؟.

وأضافت عارفين يعنى إيه بعد ما البس فستانى أقلعوا؟ بعد ما خلاص خطوه واحده من 4 سنين مستنياه تبوظ بسبب الناس اللى نقلت كلام غلط مش هقول الميدياالميديا طول عمرها كده وقبل مااشتغلها وأنا عارفه إنها كده نتكلم عن الناس الطبيعية.. إزاى قدرتوا تشمتو وتفرحو فى وجع غيركم واللى يدعى واللى يضحك واللى يقول أحسن .

فهمونى انتوا بنى آدمين؟ و بتخافو ربنا ؟..  طيب حتى لو نفرض وده فرضا أن حد من الطرفين غلطان ليه الدعى عليه والحسبنه ليه أصله مش هزار هتقوم من النوم تدوس عليه فهتنسى العشره والسنين وتقعد تدعى وتهين ..لا لا ابدا مهما حصل بتلاقى نفسك مش طايق كلمه وحشه على الطرف التانى ونفس الكلام للطرف الآخر.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *