التخطي إلى المحتوى
دايت أيتن عامر بعد الولادة

 

قامت الفنانة أيتن عامر بنشر صورة جديدة لها عبر حسابها الشخصى على موقع تبادل الصور  إنستجرام  وهى تظهر بقوام  رشيق قبل الحمل والولادة، وأعلنت خلالها عن وزنها الجديد  وهو80 كيلو   وكتبت عليها  الصورة دى كانت زى النهاردة  كنت وقتها 61  كيلو تقريبا، وبما إنى اليومين دول حوالى 80 كيلو لما شفتها حسيت إنى لازم أبدأ أرجع لوزنى الطبيعى بقى عشان ميصحش كده.

أيتن عامر توعد الجمهور بأنها هتخس فى أقل من 3 شهور

كما أضافت أيتن  ايضا عشان كده أنا النهاردة هبدأ النظام الصحى الدايت  اللى كنت ماشية عليه قبل كده بمساعدة دكتورى وهو قالى 3 أشهر  بس بإذن الله هوصل فى أقل من كدة البوست أنا بدبس نفسى بيه قدامكوا، كنوع من أنواع الضغط  و بإذن الله كل أسبوع هبقى أنزل بالنتيجة  وكمان نشرت أيتن عامر قايمة الدايت اللى هتطبق عليها الريجيم لجمهورها على فيس بوك ودشنت هاشتاج #يارب تخس يا تتح.

يتن عامر كغيرها من الفتيات، سعدت كثيرا لكونها أنجبت طفل فى نفس الوقت مع صديقتها المقربة دينا، إذ أنهن مررن بمراحل الحمل والإنجاب سويابعد أن كشفت الفنانة أيتن عامر عن ولادتها ثانى طفل لها وهو يوسف محمد عز العرب  حيث أخفت علامات الحمل طوال الفترة الماضية.

حيث قامت بنشر صورتها بجوار زوجها محمد عز العرب وتضع يدها على بطنها مكان البىبى،علقت الفنانة أيتن عامر، على الصورة  التى نشرتها على حسابها على فيس بوك وكتبت شكرا لكل اللى كانوا بيدعولى من قلبهم ..حبيت أقول الخبر فى أول ظهور إعلامى بعد ما ربنا كرمنا بيوسف محمد عز العرب واليوم قامت أيتن بنشر صورة تجمعها مع صديقتها المقربة جدا دينا اثناء فترة حملهن.

أحلى سيشن ولادة من أيتن عامر 

ولم تخفى سعادتها الشديدة بولادة الطفلين فى وقت متقارب، حيث  أن الفارق بينهما 4 أيام فقطوقالت آيتن شكرا على السيشن اللذيذ ده، عشان دى كانت من أحلى الصدف اللى فى حياتى أصلا إن أنا ودينا انتيمتى ربنا يرزقنا فى نفس الوقت ونمشى المشوار سوا فى اشارة لمتابعة الحمل.

و هى ربنا رزقها بكاميليا وأنا ربنا رزقنى بيوسف والفرق بينهم 4 أيام وزى ما أنا ودينا صحاب من وإحنا صغيرين دول بقوا أصحاب من قبل ما يشرفوا أصلا لو كبروا وقرروا يتجوزوا أنا شخصيا معنديش مشكلة، واختتمت كلامها بحديث كوميدى بس مينمعش أنى هبقى حماة قنبلة ذرية.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *