التخطي إلى المحتوى
بالفيديو .. سما المصري تقذف جبهة تامر أمين

قامت الفنانة سما المصري بقذف جبهة المذيع تامر أمين وذلك بعد ان هاجمها لقيامها بتوزيع كلاسين على الناس فى الشوارع حيث قامت بنشر فيديو مهاجمته لها خلال تقديمه برنامج أخر النهار على قناة النهار وذلك على حسابها على إنستجرام .

سما المصري تعيد نشر فيديو مهاجمة تامر لها على حسابها على إنستجرام

 

حيث قال تامر أمين في الفيديو تخيلوا أنا أمدح سما المصري لأنها وقفت مع الغلابة ونزلت وزعت عليه كلسون هدية وتسأل : ليه الكلاسين يا سما.. اشمعنا الكلاسين يعنى؟!.

واضاف هو لازم أي حاجة من تحت مينفعش نديهم جاكت أو بلوفر أو بطانية وأنهى كلامه كفاية حك يا عم الحاج، لازم تحت وخلاص.

وعلقت سما على الفيديو وقالت أنا مش مصدق ودانى يالمبي و دا إحنا فاضل لنا طقم مدرعات ودبابات ونحارب بعض بيها أنا وأنت ياجدع.

تامر أمين يستغرب من توزيعها كلاسين

وأضافت أنت بتسأل اشمعنى أنا وزعت كلاسين على الناس عشان الملايين هتدفي نفسها، لا لا لا مش مصدق ودانى برضو يا لمبي.. اقرصيني يا أما.

وكانت الفنانة سما المصري قد قامت بحركة غريبة فى محاولة للفت الانظار حيث قامت بتوزيع كلاسين على الناس فى الشوارع وذلك احتفالًا بقدوم العام الجديد 2019.

حيث ظهرت سما المصري بملابس بابا نويل وقامت بتوزيع هداياها على البسطاء وعمال النظافة في الشوارع ورفعت شعاردفيهم من البرد.

وقامت سما بنشر الصور على حسابها على إنستجرام وقالت انا نزلت الشارع النهاردة ووزعت كلاسين ومش عيب اننا نتصور معاهم يمكن حد يشوفنا ويعمل زينا ونخد ثواب.

واضافت يا ريت كل واحد بدل ما يوزع ورد وشيكولاتة في رأس السنة ينزل يوزع ملابس أو بطاطين على الغلابة في الشارع ومش عيب إنك تتصور معاهم وإنت بتوزع عليهم الحاجات و يمكن حد يشوفك يحب يقلدك وتبقى أخدت ثوابين هتفرحهم وتدفيهم.

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *